نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۲

امت حزب الله

امت حزب الله جمهوریت را فدای اشرافیت نمی کند و از آرا رقیبش چنان همایت می کند که از ناموس خود.حسن روحانی از صندوق دولتی بیرون آمد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند.

ماهم خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشند.این شگفتی((خامنه ای))است،همان امامی که به دیکتاتوری متهمش می کنند. جای حاج بخشی خالی که بگوید:ماشاالله...حزب الله

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
محمد ره انجام

حزب الله

نظرات  (۴)

آقای حسن روحانی انشالله تا آخر زیرپرچم ولایت باشن
پاسخ:
ان شاالله
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۷ عرفان ابوالحسنی
سلام ممنون از اینکه از بلاگم بازدید کردید
کنجکاو شدم بدونم از کجا اسم بلاگم رو پیدا کردید؟؟؟ هیئت العباس؟؟مصطفی روحی؟؟؟؟؟؟؟ خواهش می کنم این سوالم رو جواب بدید زیاد کنجکاو شدم  جواب سوالم رو تو بلاگم به صورت نظرر بنویسید  بی زحمت اگر میشه
راستی من شمارو لینک کردم شما هم اگر دوست داشتید می تونید من رو لینک کنید
ممنون وبخشید خودمونی صحبت کردم
سلام
حزب اللهی همیشه غریب است...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۷ مصطفی روحی
سلام
از ابتدای انقلاب هر حادثه ای موجب رشد و شکوفایی بوده است .
باید منتظر بود و رویش های این دوره را هم دید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی