نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

آبشخور این شبکه ها وابسته به سازمان ها و نهادهای جاسوسی است و بودجه آن‌ها نیز از همین سازمان ها تامین می شود که خوشبختانه مردم به این مسئله توجه دارند.

گرداب- چند سالی است که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تلاش های خود را برای جلب نظر مخاطب ایرانی داخل کشور مضاعف کرده اند. در گذشته این شبکه ها عمدتا برنامه های خود را با محوریت موسیقی و ویدئو کلیپ های خوانندگان لس آنجلسی و یا با موضوعات کاملا سیاسی تهیه می کردند، اما چند سالی است که گردانندگان شبکه های ماهواره ای به فکر جذب مخاطب بیشتر افتاده اند که این کار عمدتا با تهیه سریال های ایرانی، دوبله سریال های خارجی(که امکان پخش آنها در داخل وجود ندارد)، پخش برنامه های آشپزی و حتی برنامه های مستند انجام می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۳
محمد ره انجام


یکی از مراجع تقلید گفت: به مسئولان گفته‌ام اگر امروز برای تحرکات وهابیت و تلاش آن‌ها برای تغییر بافت جمعیتی تدبیری نیندیشند شاید کار به جایی برسد که نتوان اقدامی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز در جمع دست‌اندرکاران کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) اظهار کرد: اخیراً وهابیت تحرکات زیادی را در داخل ایران آغاز کرده‌اند که منشأ آن‌ها هم کشورهای خارجی هستند؛ سرعت اجرایی کردن برنامه‌های آن‌ها در داخل کشور هم زیاد است.

وی افزود: مهمترین دلیل اینگونه اقدامات این است که وهابی‌ها احساس کرده‌اند شیعه نقاط مختلفی از خاورمیانه را در اختیار گرفته و نظام ایران هم بر مبنای مکتب اهل بیت(ع) تشکیل شده است هر چند حقوق اهل سنت تضییع نشود

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۳
محمد ره انجام

امام خامنه ای:دوران امام مجتبى‌(علیه‌الصّلاةوالسّلام) و حادثه‌ى صلح آن بزرگوار با معاویه، یا آن چیزى که به نام صلح نامیده شد، حادثه‌ى سرنوشت‌ساز و بى‌نظیرى در کل روند انقلاب اسلامىِ صدر اول بود. دیگر ما نظیر این حادثه را نداشتیم... در باب صلح امام حسن(علیه‌السّلام)، این مسأله را بارها گفته‌ایم و در کتابها نوشته‌اند که هر کس - حتّى خود امیرالمؤمنین(ع) - هم اگر به جاى امام حسن مجتبى‌(ع) بود و در آن شرایط قرار مى‌گرفت، ممکن نبود کارى بکند، غیر از آن کارى که امام حسن کرد. هیچ‌کس نمى‌تواند بگوید که امام حسن، فلان گوشه‌ى کارش سؤال‌برانگیز است. نه، کار آن بزرگوار، صددرصد بر استدلال منطقىِ غیر قابل تخلف منطبق بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۵
محمد ره انجام
آمام خامنه ای:آمریکائى‌ها میگویند ما میخواهیم با ایران مذاکره کنیم. خب، سالها است که میگویند میخواهیم مذاکره کنیم؛ این یک فرصتى نیست که براى ما به‌وجود آوردند. من اول سال گفتم که خوشبین نیستم. در مسائل خاص، مذاکره را منع نمیکنم - مثل مسئله‌ى خاصى که در قضیه‌ى عراق داشتیم، و بعضى از قضایاى دیگر - لیکن من خوشبین نیستم؛ چون تجربه‌ى من این را نشان میدهد. آمریکائى‌ها، هم غیرقابل اعتمادند، هم غیر منطقى‌اند، هم در برخوردشان صادق نیستند. این چهار ماهى هم که از آن صحبت ما گذشت، همین را تأیید کرد؛ موضعگیرى‌هاى مسئولان و دولتمردان آمریکا نشان داد که همین مطلبى که ما گفتیم - که گفتیم خوشبین نیستیم - درست است؛ خود آنها عملاً این را تأیید کردند. انگلیسها هم یک جور دیگر، دیگران هم یک جور دیگر. تعامل با دنیا هیچ ایرادى ندارد، ما از اول هم اهل تعامل با دنیا بودیم؛ منتها در تعامل، طرف مقابل را باید شناخت؛ شگردهاى او را باید دانست؛ هدفهاى اساسى و کلان را باید در مدّ نظر داشت. ممکن است دشمنى سر راه شما را بگیرد، بگوید از اینجا نباید جلو بروید. سازش با او به این صورت نیست که شما قبول کنید، برگردید؛ هنر این است که شما کارى کنید که راهتان را ادامه دهید، او هم مانع کار شما نشود؛ والّا اگر چنانچه توافق و تفاهم به این معنا بود که او بگوید شما باید از این راه برگردید، شما هم بگوئید خیلى خوب، این که خسارت است. توجه به این جهات باید از سوى مسئولین و دولتمردان وجود داشته باشد.۱۳۹۲/۰۴/۳۰
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۳
محمد ره انجام

امام خامنه ای:آنها(بهاییان)نجس و دشمن دین و ایمانِ شما هستند، پس فرزندان عزیزم جدا از آنها بپرهیزید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۹
محمد ره انجام


دشمنان اسلام علی الظاهر این بار خیلی محکم به میدان آمده اند تا یزید وار اسلام را از ریشه بکنند و کار را تمام کنند.کاری که منصور دوانیقی خواست بکند و نتوانست،شمر خواست بکند و نتوانست،پهلوی خواست بکند و نتواست ودشمن این بار نیز غافل است و نخواهد توانست. تا خون حسین سیدالشهدا(ع)در رگهای اسلام در جریان است نخواهد توانست.

این الحسینیون(ع)؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۷
محمد ره انجام