نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

امام خامنه ای:آن چیزی که انقلاب ما-با داعیه های بزرگش-به او تکیه می کند نیروی((بسیج))است....در هر مجموعه ایی که افراد آن عضو بسیج هستند، از جهت خدمت به انقلاب،نسبت به دیگران برتر و مقدمترند،زیرا هرگاه خطری نظامم را تهدید کند،سینه ی بسیجی سپر انقلاب خواهد شد.

۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۵
محمد ره انجام


 

ششم تیرماه، سالروز ترور نافرجام آیت الله امام سید علی خامنه‌ای است. به همین مناسبت بخشی از کتاب «حافظ هفت» که در اینباره است را در زیر می‌خوانید. این کتاب را اکبر صحرایی در قالب رمان و درباره سفر رهبر انقلاب به استان فارس نوشته است. صفحات 408 تا 415 این کتاب روایتی نو و با زاویه دیدی جدید از ماجرای ششم تیر دارد. خواندن این متن حتما راز انتخاب عنوان حافظ هفت برای این کتاب را هم برای شما بر ملا خواهد کرد.

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۷
محمد ره انجام

با اندک مطالعه ای راجع به وقایع اخیر مصر میتوان تا حدودی به اهمیت ولایت فقیه پی برد.مصر،کشوری که از لحاظ علمی وتاریخی یکی از مهمترین کشورهای اسلامیست بر اثر نداشتن رهبر دچار یک کودتای نرم سیاسی شد.باید در جای خود عملکرد محمد مرسی مورد بررسی قرار گیرد.ولی نکته ای که در اینجا مطرح است این است که رئیس جمهور منتخب مردم با یک کودتای نرم نظامی ونه با یک سیستم دموکراتیک،برکنار شد.

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۶
محمد ره انجام

امروز که تفکر حقه ی شیعه در جهان به برکت جان فشانیها ی علما ی شیعه از حضرت عمار گرفته تا حضزت روح الله و وارث خلفش امامنا الخامنه ای در حال پخش است و پاسخگوی نیاز های بشریست.مبارزه ی تمام عیار تفکر سکولار را با آن شاهد هستیم.آنچنان که فقط چیزی قریب به 100 شبکه فارسی برای مبارزه ی فرهنگی با مردم فارس زبان بالاخص مردم ایران زمین این طلایه داران جهاد و شهادت واسلام راه اندازی شده.به نحوی که تمام سلیقه ها را با خوراک مسموم رسانه ای به انحراف بکشند.مذهبی را به نحوی،غیر مذهبی را به نحوی،جوان و کودک را و بزرگسال را به نحوی و خلاصه هر شخص با هر سلیقه را به نحوی به انحراف بکشند.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۶
محمد ره انجام


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه قم، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید در پیامی ضمن محکومیت کشتار شیعیان در مصر گفت: بر مسلمانان فرض است که در مقابل جنایت کشتار چهار شیعه در مصر سکوت نکرده و انزجار خود را اعلام کنند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۶
محمد ره انجام

دانا: تازه داماد لیبیایی، این عکس را با افتخار در مراسم عروسی خود گرفته است .این تازه داماد روی تابلو نوشته اش، اعلام آمادگی کرده است، همسرش را به جهادگران تکفیری هدیه می دهد تا بشار اسد را ساقط کنند.

بسیاری از علمای وهابی با صدور فتوایی که به «جهاد نکاح» مشهور شده است، از زنان جهان عرب خواسته اند، به سوریه روند و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان مسلح قرار دهند تا نیاز جنسی آنان ارضا شود.

برخی زنان عربستانی در نخستین اقدام، خواستار حضور در این جهاد شده بودند.
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۹
محمد ره انجام

امیر المومنین علی (ع):اگر حجت خدا نبود حتما زمین اهلش را می بلعید.

سلام بر آقایی که تمام هستی خویش را مدیون او هستیم و د راین دنیای رنگارنگ فراموشش کرده ایم.اصلا یادمان رفته صاحبی داریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۰
محمد ره انجام

متاسفانه بعضی از ژورنالیست ها ی ما از بی اخلاقی رسانه ای رنج می برند.بی اخلاقیی که هراز چندگاه در روزنامه ی آفتاب یزد مشاهده می شود.

بنده به خودم واین اشخاص توصیه می کنم که یادمان باشد در مملکتی قلم میزنیم که به برکت خون شهدا و عنایت امام زمان(ع) سرپا است و ایستادگی می کند.این آزادی و پیشرفت ارزان به دست نیامده که با قلمهایمان به بازیش بگیریم و کفران نعمت کنیم.

خدایا به بعضی از ژورنالیست های بی اخلاق و به بنده اخلاق عطا بگردان!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۸
محمد ره انجام


آیت الله جوادی: علمی را مطالعه کنید که نافع و قابل استفاده باشد. حال هر علمی برای انسان نافع نیست و یا از آن بهره نمی‏برد؛ بهترین علم علمی است که انسان از آن استفاده نماید و جامعه نیز از آن بهره‏ مند شود.

به گزارش پایگاه اطلآع رسانی رسالات به نقل از پویان وابسته به معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آیت الله عبدالله جوادی آملی، مفسر قرآن و استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه قم در ضمن درس اخلاق خود نکات مهمی را در توصیه به طلاب جوان بیان کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۲ ، ۰۹:۲۸
محمد ره انجام