نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

سکوت مرگبار مجامع جهانی و کشورهای غربی موجب شده تا مسلمانان میانمار ضمن زندگی در بدترین وضعیت ممکن، قربانی نسل کشی و خشونت های قومی و مذهبی در این کشور شوند. در جریان دور جدید نسل کشی مسلمانان، 20 پسر بچه مسلمان از مدرسه ربوده و پس از قطعه قطعه شدن، اجسادشان به آتش کشیده شده است.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۴۵
محمد ره انجام

در این ایام اشخاص مختلفی به عناون کاندیدای ریاست جمهوری مطرح هستند و نکته ای که تقریبا تمام آنها دارند این است که علی الظاهر،ولایت فقیه را قبول دارند.بعضی از این افراد در زمان فتنه ی 88 تریبون معروفی نداشتند و اصلا زیاد معروف و شناخته شده نبودند ولی بعضی دیگر خیر.تریبون داشتند،حرفشان شنیده میشد،اطلاعاتی داشتند و چیزهایی رامیدانستند که اگر در دفاع از ولایت فقیه به میدان می آمدند و می گفتند صحنه برای مردم روشن تر میشد واصلا دفاع از ولایت فقیه وهمینطور حفظ نظام که در راس ان ولایت فقیه قرار دارد که امام روح الله(ره) حفظ نظام را از حفظ جان امام زمان (عج)مهمتر میدانستند یک تکلیف بوده و هست . متاسفانه برخی در فتنه ی 88 یا دشمن را یاری کردند یا اینکه نشستند و حمله ی به اسلام و انقلاب را نظاره گر شدند.مگر رهبر عظیم الشان انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله)نفرمودند:آنچه را که میفهمید بگوئید؛ هیچ انتظار نیست - حق هم نیست که انتظار باشد - کسى بر خلاف فهمیده‌‌‌‌‌‌‌ى خودش حرف بزند. سعى هم بکنید که آنچه که فهمیدید درست باشد.

شخص اگر تابع ولایت فقیه و مومن به اسلام و انقلاب باشد مطیع امر و منویات ولی فقیه زمان است (که خواسته ی ولی فقیه زمان امام خامنه ای (حفظه الله)نیز بیان شد.)حال میتواند یکی از ملاک های تشخیص اصلح این باشد که ببینیم موضع گیری شخص مورد نظر در فتنه چه بوده؟موضع و عملکردش موافق موضع رهبر انقلاب بوده یاخیر؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۱۱
محمد ره انجام

امام خامنه ای:همینى که حالا معمول شده که در بیانها و در تلویزیون و توى تبلیغات و توى دادگاه و توى زبان همه، میگویند: جنگ نرم؛ راست است، این یک واقعیت است؛ یعنى الان جنگ است. البته این حرف را من امروز نمیزنم، من از بعد از جنگ - از سال 67 - همیشه این را گفته‌‌‌‌‌‌‌ام؛ بارها و بارها. علت این است که من صحنه را مى‌‌‌‌‌‌‌بینم؛ چه بکنم اگر کسى نمى‌‌‌‌‌‌‌بیند؟! چه کار کند انسان؟! من دارم مى‌‌‌‌‌‌‌بینم صحنه را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم تجهیز را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم صف‌‌‌‌‌‌‌آرائى‌‌‌‌‌‌‌ها را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم دهانهاى با حقد و غضب گشوده شده و دندانهاى با غیظ به هم فشرده شده علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ى این آرمانها و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ى آن کسانى که به این حرکت دل بسته‌‌‌‌‌‌‌اند را؛ اینها را انسان دارد مى‌‌‌‌‌‌‌بیند، خب چه کار کند؟ این تمام نشده. چون تمام نشده، همه وظیفه داریم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۲
محمد ره انجام

امام خامنه ای:آنچه را که میفهمید بگوئید؛ هیچ انتظار نیست - حق هم نیست که انتظار باشد - کسى بر خلاف فهمیده‌‌‌‌‌‌‌ى خودش حرف بزند. سعى هم بکنید که آنچه که فهمیدید درست باشد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۰
محمد ره انجام

امام خامنه ای دردیدار بسیجیان خراسان شمالی: بصیرت یعنی اینکه شما خط درگیری را تشخیص بدهید،بعضی اشتباه میکنند و رقیب انتخاباتی خود را شیطان اکبر مینامند. شیطان اکبر آمریکا و اسراییل هستند نه رقیب انتخاباتی.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۳۲
محمد ره انجام

امیرالمومنین علی(ع):الا لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر و العلم بمواقف الحق.آگاه باشید این پرچم را هیچ کس نمیتواند حمل کند مگر اینکه سه خصوصیت داشته باشد اهل بینش باشد،صبر داشته باشد و آگاه با جایگاههای حق باشد.

در تاریخ انقلاب که بررسی شود بعضی بوده اند که مثلا میدانستند که حکومت شاه حکومت طاغوت است و در مقابل ان می ایستادند ولی حق را درست نمیشناختند که شاید بتوان گفت یکی از عواملی که باعث شد بنی صدر 11ملیون رای بیاورد همین بود.یکی از مسائل مهم این است که حق شناخته شود و

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۱۴
محمد ره انجام

شهید بهشتی:من فکر می کنم جامعه ی ما باید برای نه تنها مبارزه با هجوم نظامی دشمن خودش را بسیج کند و ارتش بیست میلیونی به وجود بیاورد،بلکه برای مقابله با هجوم روانی دشمن خودش رابسیج کند.(گفت و گو با روزنامه کیهان59/7/19)

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۰
محمد ره انجام

با رصد و مشاهده ی بعضی اخبار ونوشته هایی که مربوط به انتخابات بود لازم دانستم نکاتی را متذکر شوم.بعضی بدون اینکه سندی داشته باشند و اصلا انگار بغض و کینه ای نسبت به انقلاب و اسلام دارند و امروز در این موقعیت حساس زمانی که بنا به دستور ولی فقیه زمان مامور به خلق حماسه سیاسی هستیم ،با رخ دادن بعضی وقایع موقعیت را برای تخلیه ی روانی خود و همینطور رسیدن به هدف خود مناسب می بینند و هرانچه دلشان می خواهد می گویند و دین شرف خویش را به باد میدهند.

بنده در اینجا من باب نهی از منکر وهمچنین دفاع از حق عرض می کنم که: 1)بعضی حرفهایی که زده می شود مصداق بارز تهمت است.چرا؟چون سندی برای این حرفها ندارند،دلیل محکمه پسندی ندارند ومی آیند یک سری امور را مطرح می کنند.این عمل (یعنی حرف زدن برعلیه کسی بدون سند و مدرک)چه از جانب جبهه ی حزب الله باشد وچه از جانب لیبرال هایی که به نام انقلاب واسلام حرف میزنند غلط است وقبیح.

2)باتوجه به اینکه بحث بنده اخلاق انتخاباتی است عرض میکنم که مادر جامعه ای زندگی می کنیم که بخاطر پذیرش تعالیم مترقی اسلام ناب محمدی (نه اسلام آمریکایی) توسط ملت متمدن و بابصیرتمان در راس جامعه امام جامعه قرار دارد.در اینجا باید چند نکته را مدنظر داشت:1)نباید سعی کنیم امام جامعه را برای خود مصادره کنیم بلکه باید گوش به فرمان او باشیم.(نکته:صلابت امام خمینی(ره)و امام خامنه ای(حفظه الله)همیشه مانع از مصادره شدنشان بوده.)2)اینکه در عرصه ی انتخابات، چه در تبلیغات،چه در انتخاب کاندیدا و... واقعا فاکتور های مطرح شده از جانب امام جامعه را مدنظر بگیریم نه اینکه نامزدی را برای خود درنظر بگیریم وسخنان رهبری(امام جامعه)را تفسیر برای کنیم به نفع خود و نامزد مورد نظر خود.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۳
محمد ره انجام

شهید آوینی:وقتی معیار رشد، کار کمتر باشد مسلماً بهشت جایی است که در آن اصلاً کار نباشد. یک نظر به کتاب‌های اقتصادی غرب که در زمینه‌ی توسعه نگاشته شده است کافی است که این معنا را به انسان بفهماند که اگر می‌خواهید ببینید جامعه‌ای توسعه یافته است یا نه، ساعات کار کارگران را نگاه کنید؛ کار کمتر مساوی با رشد بیشتر است.

نام مقاله : بهشت‌ زمینی
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۷
محمد ره انجام


بسم الله الرحمن الرحیم

در جهان اسلام از حدود پنجاه سال پیش، بیداریهای اسلامی با نهضت اسلامی مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد.دنیای استکبار که خود را با حرکتی عظیم و ناشناخته برای غرب روبرو میدید چه در دوران شاه و چه پس از پیروزی انقلاب تا به امروز تمام توان خود را برای مبارزه با این حرکت و جنبش اسلامی به کار برد ولی علی رغم میل نظریه پردازان و سیاست مداران غربی مبارزه ی آن ها نتیجه ی معکوس داد و این نهضت تحت رهبری های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) به دنیا صادر شد و گوشه ای از نتیجه ی این صدور انقلاب، بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی بود.ما در این نوشتار سعی داریم تا حدودی به فضل خدا به تطبیق انقلاب اسلامی مردم ایران و بیداری های اسلامی اخیر بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۰۸
محمد ره انجام