نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

امام خامنه ای:اگر مؤمنین، پرهیزکاران، باتقواها، آشنایان به معارف، معتقدین و پایبندان به ارزشهاى الهى و اسلامى، احساس کردند که محیط اجتماعى براى آنها محیط راحت و مطلوب و قابل تنفّسى است، معلوم مى‌شود که در این جامعه، ارزشهاى الهى حاکم است. نظام اسلامى باید تضمین کند که ارزشهاى الهى حاکم باشد. آیه‌ى مبارکه‌ى «الّذین ان مکّنّاهم فى الارض اقاموا الصّلاة و اَتُوا الزّکوة و اَمَروا بالمعروف و نَهوا عن المنکر»(۱)، ناظر به همین معناست؛ چون اگر در محیطى، حکّام، فرمانروایان و زمامداران، مردم را به نیکى امر کردند و از بدى باز داشتند و نماز را اقامه کردند، در آن محیط ارزشها رشد مى‌کند.۱۳۷۴/۰۴/۲۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۲ ، ۰۹:۲۳
محمد ره انجام

 جمهوری اسلامی ایران تجربه رویارویی مستقیم با ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس در جریان جنگ تحمیلی را داشته است که از آن جمله ماموریت‌هایی است که به فرماندهی دلاور شهید«نادر مهدوی» و گروه چند نفره تحت امر وی در سال ۶۶ واگذار شد؛ شهید نادر مهدوی با همراهی اندک همرزمانش، خلیج فارس را تا ماه‌ها برای ناوگان فوق‌مدرن‌ آمریکا و متحدانش ناامن کرد و حیثیت نظامی دولتمردان این کشور را بارها به بازی گرفت و کابوسی فراموش نشدنی برای نظامیان آمریکایی به یادگار گذاشت.

13920716000168_PhotoL

یکی از ماموریت‌های شهید مهدوی در مواجهه مستقیم با ناو‌های آمریکایی، هنگامی بود که نخستین کاروان نفتکش‏‌هاى کویتى تحت پرچم آمریکا و با اسکورت ناوشکن‏‌هاى ابرقدرت غرب، دو روز بعد از تصویب قطعنامه ۵۹۸ حرکت خود را از سواحل امارات متحده عربى در دریاى عمان آغاز کرد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۵۲
محمد ره انجام

به خدا خیلیامون نمیتونیم جواب مادرهای شهدا رو بدیم.اونا بچه هاشون،جیگر گوشه هاشون دادن،اونوقت ما همینجور نشستیم و دست روی دست گذاشتیم و فقط خیلی دسته بالا بگیریم بعضیامون نظاره گر هجوم شبانه رو زی وبی امان فرهنگی دشمن هستیم!

این تذهبون!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۲:۱۳
محمد ره انجام


پاسخ کارشناس عالی سیاسی دفاعی کشور به جناب ظریف:

آقای ظریف اگر قدرت بازدارندگی ایران نبود به جای میز مذاکره پشت خاکریز بودیم / گمان کردید 1+5 از سر صلح دوستی با ما سر میز مذاکره نشسته اند!؟

آقای ظریف میدانید ایران اسلامی امروز در بیش از 25 مؤلفه ی مهم نظامی در جهان که عوامل اصلی بازدارندگی هستند، مقام سوم تا دهم را دارا است، آیا این 4 تا توپ و تانک است؟ که شما به راحتی و با لحنی غیر منصفانه آن را بی ارزش تلقی کردید و زحمات طاقت فرسای دلاورمردان عرصه ی تولید نظامی را کم اجر دانسته و گمان کردید که گروه 1+5 امروز از سر صلح دوستی و به دنبال جهانی آرام و امن با ما سر میز مذاکره نشسته اند!؟


به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سخنان عجیب جواد ظریف در دانشگاه تهران پیرامون تشکیک قدت نظامی ایران با واکنش های روبرو شده است که در همین خصوص دکتر جواد خواجه پور از کارشناسان عالی سیاسی دفاعی کشور با ارسال یادداشتی پاسخ هایی را نسبت به شبهه افکنی ها وزیر امور خارجه کشورمان در مورد وضعیت دفاعی کشور بیان داشته اند که متن این یادداشت در ادامه می آید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۲ ، ۰۷:۱۳
محمد ره انجام

بدانیم که شهید با شهادت از دست نمیرود بلکه تازه بدست ما زمینیان می آید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۹
محمد ره انجام

سلام.سلام خدا بر دلسوزان اسلام.

میخواهم مختصری بگویم دردی را بلکه موثر واقع شود این گفتن(ان شاالله)در درمان یکی از دردهای مهم جامعه ی اسلامی ایران.

ما در جامعه ی خود گروهها و شاید بهتر باشد بگوئیم جزیره های فراوانی داریم که در عرصه ی فرهنگ مشغول به فعالیتند ولی به صراحت بگویم. همچنانکه مشاهده می کنید وضع ما در عرصه ی فرهنگی و اخلاق افتضاح است.اگر شک دارید چند لحظه ای در خیابان های اطراف منزل یا محل تحصیل ویا محل کار خود گشت کوتاهی بزنید تاشکتان برطرف شود.میخواهم ان شاالله در یکی دو قسمت بعدی که ان شاالله بزودی در همین بلاگ منتشر خواهد شد راجع به درمان آن باهم صحبت کنیم.

اگر زود نجنبیم فردا باچه رویی میخواهیم به صورت شهدا نگاه کنیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۳
محمد ره انجام

امام خامنه ای:فرهنگ غرب،فرهنگ نابود کننده ی فرهنگهاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۶
محمد ره انجام

یه خواهشی دارم هم از آقایون هم از خانومها.
خواهشا بیاید هممون سر جای خودمون باشیم.مردها مرد باشند و خانومها خانوم یا همون گل.که امیرالمومنین علی(ع)فرمودند:المرات ریحانه لیست بقهرمانه.زن گل است نه قهرمان.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۴
محمد ره انجام


مصاحبه زرد بود

انتقاد مجری خانم از مجریان گفتگوی‌ روحانی

مجریان گویا برای مجلات زرد مصاحبه تهیه می کنند و نوع مصاحبه را سرگرم کننده انتخاب کرده اند.

به گزارش 598 به نقل از جهان، مریم ملک پور از مجریان شبکه خبر در صفحه فیسبوک خود با انتقاد از مجریان مصاحبه رییس جمهور نوشت:

مصاحبه بازیه .......یه چیزی تو مایه های خاله بازی

سوالات خیلی خیلی ابتدایی، سطحی، ناپخته و عوام پسند سطح پایین است، متوسط جامعه به بالا به دلیل نبود یا کمبود سوالات اساسی و عمیق حوصله اشون از این مصاحبه سر میره...

فضای مصاحبه روان و راحت است، ولی زیادی راااااحت...

حیف رئیس جمهور است که پاسخگوی این سوالات سطحی باشد...

و حیف تر آنکه به شیوه پیشینیان راه تخریب در پیش گیرد. مطمئنا با نشستن بر قله های ضعف دیگران بزرگی و موفقیت حاصل نمی شود. رئیس جمهور محبوب لطفا به همان شیوه خود پیش روید و تحت تاثیر عوامل نابخرد قرار نگیرید...

مجریان گویا برای مجلات زرد مصاحبه تهیه می کنند و نوع مصاحبه را سرگرم کننده انتخاب کرده اند!!!

پدر بیامرزها این یک مصاحبه از نوع مصاحبه های سیاسی - تحلیلی و درصد کمی چالشی است آن هم در محضر بالاترین مقام اجرایی کشور...

در مجموع شان و جایگاه رئیس جمهور در مصاحبه آنطور که شایسته است لحاظ نمی شود و عملکرد مجریان بسیااااار ضعیف است. هر کدام در رشته خود مهارت دارند ولی در زمینه این مصاحبه، خیر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۵
محمد ره انجام

امام هادی (ع) فرمودند:((هرکسی با شما اهل بیت (ع)همراه باشد نجات میابد و هرکس از شما روی برگرداند غرق میشود.))

ما اکنون در زمان غیبتیم وطبق دستور اهل بیت(ع)مکلف به طبعیت از ولی فقیه زمان.میخواستم اول به خودم بعد به دیگران بگویم که نکند یک قدم از ولی فقیه زمان و امام امت در زمان غیبت جلو یا عقب بزنیم.درزمان غیبت میزان تشخیص حق ولی فقیه است.نکند از این میزان فتصله بگیریم. نکند با منیت خودمان در سیاست،باعث ایجاد جریان تحمیلگری بر علیه ولی فقیه زمان شویم.یک کلام بنده و شما باید سرباز ولی فقیه باشیم نه فرمانده ی او.


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۲ ، ۲۰:۴۹
محمد ره انجام