نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

امام خامنه ای:ملّت باید بیدار باشد، تبلیغاتچى‌هاى دشمن تبلیغ میکنند که اگر ما در مقابلِ طرف مقابل تسلیم شدیم، همه‌ى مشکلات اقتصادى و مانند اینها حل خواهد شد؛ این خطا است.  همین دشمنیها، همین مخالفتها از اوّل انقلاب بود؛ اگر یک روزى هم جمهورى اسلامى عقب‌نشینى کرد و مسئله‌ى هسته‌اى همانطور که آنها میخواهند، حل شد ؛ خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، بهانه‌هاى دیگر را به‌تدریج پیش میکشند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۸
محمد ره انجام

آنهایی که آمریکا را مرکز آمال خود میدانند و اصلا زندگی را بدون رابطه با آمریکا غیر ممکن میدانند ببینند که آمریکا حتی به دوستان خودش هم رحم نمیکند.بدنیست تاریخ پر از خیانت آمریکا به دوستانش را بخوانند.از خیانت به شخص شاه گرفته تا خیانت به مرکل صدر اعظم آلمان و همینطور مردم فرانسه.اینبار صحبت از جنایات آمریکا نیست.کسانی که میخواهند شمه ای از جنایات آمریکا را در حق ملت ایران بدانند ما نزدیک به پامزده موردش را در همین وبلاگ قبلا در اختیار اهل تحقیق گذاشته بودیم.این بار سخن از خیانت آمریکاست.بدنیست خاطرات فریده دیبا مادر فرح پهلوی را آنانکه دم از مذاکره و رابطه با آمریکا میزنند بخوانند.و همینطور سر نوشت کشورهایی که داعیه ی دوستی با آمریکا را داشتند ببینند و مطالعه کنند.از همین پاکستان و عربستان  که اطراف خودمانند گرفته تا آلمانی که همین چند روز پیش تشت رسوایی بیشتر آمریکا در آن افتاد.بد نیست ببینند امروز در دنیا چه کسی عزیز است.آنکه دوست آمریکاست یا آنکه دشمن آمریکاست؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۲ ، ۰۹:۱۲
محمد ره انجام

امام خمینی(ره):خطای یزید این نبود که سیدالشهدا را کشته، این یکی از خطاهای کوچکش بود، خطای بزرگ این بود که اسلام را وارونه‏اش کرده بودند، و سیدالشهدا به داد اسلام رسید، سیدالشهدا اسلام را نجات داد. روضۀ سیدالشهدا برای حفظ مکتب سیدالشهدا است. آن کسانی که می‏گویند روضۀ سیدالشهدا را نخوانید اصلاً نمی‏فهمند مکتب سیدالشهدا چه بوده و نمی‏دانند یعنی چه؛ نمی‏دانند این گریه‏ها و این روضه‏ها حفظ کرده این مکتب را. الآن هزار و چهار صد سال است که با این منبرها و با این روضه‏ها و با این مصیبتها و با این سینه‏زنیها ما را حفظ کرده‏اند؛ تا حالا آورده‏اند اسلام را. این عده از جوانهایی که اینطور نیستند که سوء نیت داشته باشند خیال می‏کنند حالا باید ما حرف روز بزنیم! حرف سیدالشهدا حرف روز است، همیشه حرف روز است، همیشه حرف روز را سیدالشهدا آورده است دست ماها داده و سیدالشهدا را این گریه‏ها حفظ کرده است و مکتبش را، این مصیبتها و داد و قالها حفظ کرده؛ این سینه‏زنیها و این دستجات، و عرض می‏کنم اینها حفظ کرده. اگر فقط مقدّسی بود و توی اتاق و توی خانه می‏نشست برای خودش و هی زیارت عاشورا می‏خواند و تسبیح می‏گرداند، نمانده بود چیزی، هیاهو می‏خواهد.(17/5/58)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۲ ، ۰۰:۰۳
محمد ره انجام

امام خامنه ای:در حرمت غنا فرقى بین این که مغنّى زن باشد یا مرد نیست و شنیدن صداى زن اگر غنا نباشد، حرمت شرعى ندارد مگر آن که به قصد ریبه یا موجب ترتّب مفسده باشد ولى شنیدن خوانندگى زن که غالباً مشتمل بر مفسده است جایز نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۳
محمد ره انجام

امام خامنه ای:مردم را به دستهایى که امروز وحدت را مى‌شکنند، توجه بدهید. با مردم هم صریح حرف بزنید. امروز، آن دستى که امریکا علیه وحدت تجهیز کرده، عبارت از همین دست پلید وهابیت است. این را صریح به مردم بیان کنید؛ پرده‌پوشى نکنید. از اول، وهابیت را براى ضربه زدن به وحدت اسلام و ایجاد پایگاهى - مثل اسرائیل - در بین جامعه‌ى مسلمانها به وجود آوردند. همچنان که اسرائیل را براى این‌که پایگاهى علیه اسلام درست کنند، به وجود آوردند، حکومت وهابیت و این رؤساى نجد را به‌وجود آوردند تا داخل جامعه‌ى اسلامى، مرکز امنى داشته باشند که به خودشان وابسته باشد و مى‌بینید هم که وابسته‌اند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۷
محمد ره انجام

غدیر یک مسأله اسلامى است؛ یک مسأله فقط شیعى نیست. در تاریخ اسلام، پیامبر اکرم یک روز سخنى بر زبان رانده و عملى انجام داده است که این سخن و این عمل، از ابعاد گوناگون داراى درس و معناست. نمى‌شود ما بگوییم که از غدیر و حدیث آن، فقط شیعه استفاده کند؛ اما بقیه مسلمانان از محتواى بسیار غنى‌اى که در این کلام شریف نبوى وجود دارد و مخصوص یک دوره هم نیست، بهره نبرند. البته چون در قضیه غدیر، نصب امیرالمؤمنین علیه‌الصّلاةوالسّلام به امامت و ولایت وجود دارد، شیعه دلبستگىِ بیشترى به این روز و این حدیث دارد؛ ولى مضمون حدیث غدیر، فقط مسأله نصب آن حضرت به خلافت نیست؛ مضامین دیگرى هم دارد که همه مسلمانان مى‌توانند از آن بهره ببرند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۹:۳۵
محمد ره انجام