نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

دل جزهوس صحن گوهرشاد ندارد/یک منظره جز صحن تو در یادندارد/کاخ همه شاهان جهان را که بگردی/دربار کسی پنجره فولادندارد
رضا جان ! صد شکر که امن است حریمت اما ، دلشوره ی صحن عمه جان را داریم . . .
منبع:behesht.info
۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۸
محمد ره انجام

یکی از شب‌های شهریور سال ۶۰ منافقین وقتی مطمئن شدند مردی در خانه نیست در حالی که سفره شام پهن بود در حیاط را می‌زنند و به محض اینکه منیره به جلوی در منزل می‌رود، نارنجک را داخل خانه پرت می‌کنند .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۶
محمد ره انجام

پانزده جنایت آمریکا از قبل از پیروزی انقلاب تا کنون را برگرفته از بیانات امام خامنه ای در ذیل در اختیار شما قرار دادیم.جملات سعی شده بیشترش از جملات خود ایشان باشد.باشد تا تحفه ای باشد خدمت سلیمان هستی مهدی موعود(عج)در جهت یاری حق و رسوایی دشمنان حق.

1- همه اهانتها و بدیها و ستمگریهایى که یک دولت مستکبر با یک ملت مظلوم مى‌تواند انجام دهد، انجام دادند؛ منابع را بردند

2- منابع را بردند

3-، رژیم مستبد پهلوى را تقویت کردند

4- به مردم اهانت کردند

5- کاپیتولاسیون را آوردند

6- حکومتهاى ملى را سرنگون کردند

7- از همان ماه‌هاى اول، شمشیر را از رو بستند و سفارت شد مرکز توطئه؛ لانه‌ى جاسوسى، مرکز ارتباطات مشکوک براى تحریک این و آن، براى اینکه شاید بتوانند جمهورى اسلامى را به زمین بزنند؛ شاید بتوانند جمهورى اسلامى را شکست بدهند.

8- هر چه از دستشان برمى‌آمد، با جمهورى اسلامى و با ملت عزیز و کشور ما کردند، که یک نمونه‌اش حمله کردن به طبس است.

9-کودتای پایگاه شهید نوژه

10- یک نمونه‌اش قضیه‌ى سرنگون کردن هواپیماى مسافرى ماست که نزدیک سیصد نفر را در خلیج فارس کشتند - هواپیماى مسافرى را زدند و انداختند توى آب -.

11- یک نمونه‌اش حمله به سکوهاى نفتى ماست ،که در خلیج فارس به سکوى نفتى ما زمانِ ریگان حمله کردند .

12- یک نمونه‌اش کمکهاى همه‌جانبه به صدام بعثى خبیث است.

13- ینها کسانى هستند که بمباران شیمیایى وسیع صدام را در این منطقه - چه آنچه در حلبچه‌ى عراق اتّفاق افتاد، چه آنچه در شهرهاى ما، سردشت و غیره، اتّفاق افتاد - دیدند و دم بر نیاوردند، بلکه حتّى کمک هم کردند.

14-از فتنه ی داخلی همایت کردند.

15-اعمال تحریمها ی وحشیانه بر علیه ملت ایران.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۴
محمد ره انجام

متنی که در ذیل مشاهده می کنید متن نامه ی حضرت امام خمینی(ره) در رابطه با عزل آقای منتظری یا همان نامه ی 1/6 است.

بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم

جناب آقای منتظری

با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‏ای برایتان می‏نویسم تا مردم روزی در جریان امر قرار گیرند. شما در نامۀ اخیرتان نوشته‏اید که نظر تو را شرعاً بر نظر خود مقدم می‏دانم؛ خدا را در نظر می‏گیرم و مسائلی را گوشزد می‏کنم. از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین می‏سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آیندۀ نظام را از دست داده‏اید. شما در اکثر نامه‏ها و صحبتها و موضعگیریهایتان نشان دادید که معتقدید لیبرالها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدری مطالبی که می‏گفتید دیکته شدۀ منافقین بود که من فایده‏ای برای جواب به آنها نمی‏دیدم. مثلاً در همین دفاعیۀ شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‏بینید که چه خدمت ارزنده‏ای به استکبار کرده‏اید. در مسئلۀ مهدی هاشمیِ قاتل، شما او را از همۀ متدینین متدینتر می‏دانستید و با اینکه برایتان ثابت شده بود که او قاتل است مرتب پیغام می‏دادید که او را نکشید. از قضایای مثلِ قضیۀ مهدی هاشمی که بسیار است و من حالِ بازگو کردن تمامی آنها را ندارم. شما از این پس وکیل من نمی‏باشید و به طلابی که پول برای شما می‏آورند بگویید به قم منزل آقای پسندیده و یا در تهران به جماران مراجعه کنند. بحمداللّه‏ از این پس شما مسئلۀ مالی هم ندارید. اگر شما نظر من را شرعاًمقدم بر نظر خود می‏دانید ـ که مسلماً منافقین صلاح نمی‏دانند و شما مشغول به نوشتن چیزهایی می‏شوید که آخرتتان را خرابتر می‏کند ـ با دلی شکسته و سینه‏ای گداخته از آتش بی‏مهریها با اتکا به خداوند متعال به شما که حاصل عمر من بودید چند نصیحت می‏کنم دیگر خود دانید

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۳
محمد ره انجام