نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۱۱

ملاک اصلح

در این ایام اشخاص مختلفی به عناون کاندیدای ریاست جمهوری مطرح هستند و نکته ای که تقریبا تمام آنها دارند این است که علی الظاهر،ولایت فقیه را قبول دارند.بعضی از این افراد در زمان فتنه ی 88 تریبون معروفی نداشتند و اصلا زیاد معروف و شناخته شده نبودند ولی بعضی دیگر خیر.تریبون داشتند،حرفشان شنیده میشد،اطلاعاتی داشتند و چیزهایی رامیدانستند که اگر در دفاع از ولایت فقیه به میدان می آمدند و می گفتند صحنه برای مردم روشن تر میشد واصلا دفاع از ولایت فقیه وهمینطور حفظ نظام که در راس ان ولایت فقیه قرار دارد که امام روح الله(ره) حفظ نظام را از حفظ جان امام زمان (عج)مهمتر میدانستند یک تکلیف بوده و هست . متاسفانه برخی در فتنه ی 88 یا دشمن را یاری کردند یا اینکه نشستند و حمله ی به اسلام و انقلاب را نظاره گر شدند.مگر رهبر عظیم الشان انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله)نفرمودند:آنچه را که میفهمید بگوئید؛ هیچ انتظار نیست - حق هم نیست که انتظار باشد - کسى بر خلاف فهمیده‌‌‌‌‌‌‌ى خودش حرف بزند. سعى هم بکنید که آنچه که فهمیدید درست باشد.

شخص اگر تابع ولایت فقیه و مومن به اسلام و انقلاب باشد مطیع امر و منویات ولی فقیه زمان است (که خواسته ی ولی فقیه زمان امام خامنه ای (حفظه الله)نیز بیان شد.)حال میتواند یکی از ملاک های تشخیص اصلح این باشد که ببینیم موضع گیری شخص مورد نظر در فتنه چه بوده؟موضع و عملکردش موافق موضع رهبر انقلاب بوده یاخیر؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
محمد ره انجام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی