نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۵۷

تکفیر، جریانی خطر ناک

 امروزه ما شاهد جریان‌های مختلفی هستیم که وسیله‌ای هستند در دستان غرب برای دور کردن مردم از حق و حقیقت. جریان‌هایی که یا خود غرب آن‌ها را ساخته یا اینکه بر اثر انحرافات و امثالهم قبلا ساخته شده اند و غرب به آن‌ها پر و بال داده. این جریان‌ها شقوق و اقسام مختلفی دارند که ما در اینجا قصد تذکر یک قسم مذهبی آن یعنی تکفیر را داریم. امروزه اسلام به عنوان تنها معنویت حقیقی، بشر تشنه‌ و محتاج معنویت و دور افتاده از آن را به خود می‌خواند و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا که میداند اگر مردم دنیا به سمت اسلام جذب شوند حکومتش به پایان خواهد رسید، به طرق مختلف اقدام به خدشه دار کردن چهره‌ی اسلام و بزرگانش نموده که یکی از این طرق تقویت جریان تکفیری است. ما در اینجا در صدد بیان جنایات وحشیانه تکفیری‌ها نیستیم اما می‌خواهیم اعلام خطر کنیم. اعلام خطر از جریان تند رو تکفیری که در داخل جامعه‌ی شیعه در حال شکل گرفتن است. جریانی که برخلاف منویات حضرت امام خامنه‌ای و سایر مراجع معظم تقلید، به توهین به برادران اهل سنت و مقدسات آن‌ها می‌نماید. دراینجا باید دو نکته را متذکر شد. اول اینکه کسانی مروج و  رهبر این حریانند سر در آخور انگلیس و آمریکا و متحدانشان دارند که از آدرس دفاترشان معلوم است. دو اینکه عمل آن‌ها عمل شیعه اهل بیت (ع) نیست چون عملکرد اهل بیت (ع) در مقابل مخالفینشان در تاریخ ثبت شده و آن چه که کتب معتبر تاریخی شیعه نقل می‌کند دال بر توهین اهل بیت (ع) به مخالفینشان نیست.

در اینجا اخطار می‌دهیم که اگر این جریانی که مشغول به تکفیر دیگر مذاهب هستند (چه کسانی که با نام اهل سنت چه آنان که با نام شیعه دیگران را تکفیر می‌کنند) ادامه پیداکند ما شاهد یک فاجعه برای اسلام خواهیم بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶

نظرات  (۱)

کجا هستند آنهایی که در لندن و واشنگتن، به اسم عالم شیعی(!) به سبّ علنی مقدسات اهل‌سنت مشغولند؟ پس چرا این‌روزها هیچ صدایی از آنان در تشویق به نبرد با داعش بلند نمی‌شود؟ آن‌ها که این‌همه داغ بودند و حتی نام هفته‌ی وحدت را به هفته‌ی برائت تغییر دادند پس چرا این‌روزها و در مقابل جنایات بی‌نظیر تروریست‌های تکفیری در عراق، ساکتند؟

پاسخ:
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی