نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

نوشته هایی برای خدمت

نوشته هایی در خدمت انقلاب واسلام که امید است مقبول حضرت حق باشد.

در این سایت ازدست نوشته های بنده و دیگران وهمینطور اخبار و ...استفاده خواهد شد.
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۲

رسول الله(ص)

ماه شعبان ماه نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)است.در این ماه گرامی بازهم تمام جهان هستی میهمان خوان پر برکت حضرت ختمی مرتبت(ص) است.خواستم چند کلامی بنویسم تا که بازهم مانند همیشه لطف عالم گیر حضرت خیر الرسل(ص)شامل حالم شود.

امروز یکی از بهترین خدماتی که میتوان به تمام مردم دنیا انجام داد شناختن و شناساندن نبی مکرم اسلام(ص) به جهانیان است.شخصی که با عمل و اخلاق نیکویش فاتح دلهاست و هنوز بعد از هزار و چهارصد سال آوازه ی خلق حسنش در گوش عالم تنین انداز است.باید توجه داشت که یکی از دسیسه های امروز شیطان مخدوش کردن چهره ی نبی مکرم اسلام(ص)است.دشمنان خوب میدانند که اگر رسول الله(ص) همانطور که واقعا هست به جهانیان معرفی گردد،تمام دنیا در برابر او و تعالیم الهیش سر تعظیم فرود می آورند.از این رو به تخریب این شخصیت عظیم و مهربان و قاطع در اجرای اوامر و احکام الهی می پردازند.متاسفانه دو عامل ضعف رسانه ای موجود در جهان اسلام وبالاخص در میان مکتب حقه ی شیعه و همینطور کج فهمیهای فرق ضاله مانند وهابیت و قادیانیه به این امر دامن میزنند.امروز دنیا باید بفهمد که درمان درد ها و نیازهای او نه تفکرات اومانیستی مانند لیبرالیسم،سوسیالیسم و... است و نه مسیحیت تحریف شده و سموم کشنده ای که به نام عرفان به خورد بشر میدهند.بلکه درمان آن تفکر و دینی است که رسول الله(ص)به امر الهی ناشر آن و ولایت امیرالمومنین علی(ع)و فرزندان معصومش تا حضرت مهدی(عج)اکمال آن است.

برای آشنایی بیشتر و عمیقتر با رسول الله(ص) میتوانید به کتاب سیره ی رسول اکرم (ص)در قرآن نوشته ی آیت الله جوادی آملی مراجعه نمایید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۰
محمد ره انجام

رسول الله(ص)

نظرات  (۱)

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۹ مصطفی روحی
سلام
حضرت رسول (ص) در یکی از جنگ ها به تعدادی از اسیرانی که دست بسته بودند لبخندی زد ! اسیرانی که کافر بودند به حضرت اشکال کردند که بله باید هم بخوانی ! تو دست ما را بسته ای و دیروز ما بر تو امیری میکردیم و حالا تو !
حضرت تبسم دیگه ای زد و فرمود :
خنده ی من از روی استهزاء و حقارت شما نیست بلکه لبخند من از آن جهت است که شما را باید با زور به بهشت ببرم !
این است مولا و مقتدایی که ما به سلوک فکری و عملی اش اقتداء نموده ایم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی